تغییرات ناگهانی نتایج گوگل – نتایج گوگل می رقصند

mozcast-tiptopweb

با سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز قصد دارم در مورد تغییرات ناگهانی نتایج گوگل با شما صحبت کنم زلزله ای بزرگ در نتایج و کلمات پا رقابت  گوگل به وجود آمده که می‌توان این تغییرات بزرگ را با تغییرات بزرگ انتشار الگوریتم پنگوئن گوگل مقایسه کرد.

نتایج گوگل می رقصند

تغییرات ناگهانی بزرگ و بعزن بدون دلیل رتبه وب سایت ها در موتور جستجوی گوگل باعث شده تا متخصین سئو  اصطلاح نتایج رقصنده را برای نتایج گوگل در نظر بگیرد.

این تغییرات بزرگ همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس گوگل رخ داده است این اولین باری نیست که موتور جستجوی گوگل با انتشار  و به روز رسانی الگوریتم های خود تغییرات بسیار زیادی را در کلمات رقابتی ایجاد می کند.

تغییرات ناگهانی نتایج گوگل - نتایج گوگل می رقصند

بررسی تغییرات الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل سال‌های اخیر تغییرات بسیار گسترده و زیادی داشتند این تغییرات به سرعت هرچه بیشتر انجام شده است و باعث تغییرات بسیار زیادی در نتایج گوگل و نحوه قرارگیری وب سایت های مختلف در نتایج ابتدایی گوگل بوده است.

الگوریتم های گوگل هوشمندتر و داینامیک شده اند

به گفته خود گوگل الگوریتم های گوگل سالانه بیش از ۵۰۰ بار به روز رسانی می شود و  کنار الگوریتم های هسته مرکزی موتور جستجوی گوگل الگوریتم‌های تکمیل کننده ای مثل

  • الگوریتم مرغ مگس خوار
  • الگوریتم کبوتر
  • الگوریتم دزدان دریایی
  • الگوریتم پاندا
  • الگوریتم پنگوئن
  • الگوریتم گورخر
  • الگوریتم رنک برین
  • الگوریتم فرد ferd
  • الگوریتم ها موبایل گدون
  • و غیره

در نتایج موتور جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند.


مقاله پیشنهادی : با سئو سایت نتایج ابتدایی گوگل را تسخیر کنید


اخیراً سوالی از یکی از متخصصین گوگل در بخش الگوریتم های گوگل مبنی بر اینکه پارامترهای اصلی گوگل برای رتبه بندی وب سایتهای مختلف چه هستند شده است؟

متخصص گوگل جواب جالب و امیدوار کننده ای را برای آن دسته از سئو کارانی که به صورت طبیعی در حال فعالیت و انجام سئو سایت هستند را داده است

از طرف دیگر جواب این متخصص گوگل وحشتناک و ناامید کننده برای آن دسته از متخصصین سئو که از راه های غیر طبیعی و سئو سیاه استفاده می کنند بوده است

بر اساس نوع کلمه کلیدی و جستجوی که انجام می شود گوگل فاکتورهای مختلفی را با وزن های گوناگونی برای امتیاز دهی و ارائه نتایج در کلمه کلیدی خاصی در نظر می گیرد

در بخشی از جواب متخصص گوگل آمده است که گوگل در بسیاری از کلمات کلیدی پرترافیک دیگر  فاکتورهای مربوط به لینک را نظر نمی‌گیرد به عبارت ساده تر در کلمات پرترافیک لینک دیگر برای شما امتیازی به وجود نمی آورد.

در نظر نگرفتن لینک در کلمات کلیدی پر ترافیک  از نظر متخصصین سئو دور از ذهن و بعید به نظر می رسید این اتفاق تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نتایج گوگل خواهد داشت

با کم رنگ شدن تأثیر لینک در بعضی از کلمات کلیدی اهمیت هر چه بیشتر تجربه کاربری محتوا کد نویسی روان و تکنیکال و موبایل گرا بودن وب سایت بسیار با اهمیت تر شده است

رقابت سئو هر روز جذاب تر می شود

با توجه به اتفاقات اخیر در نتایج گوگل و سیر تکامل الگوریتم های گوگل انجام یک پروژه سئو برای افراد کم تجربه و مدعی که اطلاعات بسیار کمی در مورد سئو وب سایت دارند بسیار سخت و غیر ممکن می‌شود اگر این دوستان اطلاعات و سبک کاری خود را به‌روز نکنند و از روش‌های طبیعی سئو استفاده نکنند حذف از این رقابت محکوم هستند.


مقاله پیشنهادی : تکنیک های مخرب سئو سایت


در بسیاری از موارد افرادی که توهم ارائه خدمات سئو را دارند فکر می کنند که به این دلیل که وب سایت را در کلماتی مثل “می خواهم یک شلواره ولی یزد بخرم” در نتایج ابتدایی گوگل قرار داده اند سئو کار شده اند

 کلمه ی کلیدی بالا فاقد هرگونه به رقابت و ترافیکی در سئو می باشد و قرار گرفتن در نتیجه ابتدایی گوگل در این کلمه ارتباطی با دانش سئو سایت ندارد.

یک سئو کار یک وب سایت را در کلمه کلیدی

  • شلوار
  • شلوار لی
  • خرید شلوار لی

که دارای رقابت و ترافیک قابل توجهی هستند را در نتایج ابتدایی گوگل قرار میدهد و طبیعی است که فعالیت بر روی چنین کلمات کلیدی زمان بر و هزینه‌بر می باشد.

ثبت دیدگاه

چهار × پنج =