آشنایی با الگوریتم Fred گوگل راه های همخوانی با آن

Getting Started With Google Fred Algorithm

الگوریتم Fred : گوگل همیشه در رابطه با تغییراتی که در الگوریتم ها به وجود می آورد اطلاعت بسیار اندکی منتشر می کند. و توضیحات قابل درکی ارائه نمیدهد . آخرین بروزرسانی در الگوریتم های گوگل در تاریخ ۷ مارچ ۲۰۱۷ توجه بسیاری از فعالین بخش طراحی سایت و وبمسترها، سئو کار ها و بازاریابان اینترنتی را به خود جلب کرد، این بروزرسانی به اندازه ای مهم و تاثیر گذار بود که تغییرات گسترده ای در میزان ترافیک و رنکینگ وبسایت ها را به وجود آورد.

جدیدترین الگوریتم گوگل در سئو سایت با نام Fred شناخته می شود، که در درجه اول وبسایت های دارای محتوا و بک لینک های بدون کیفیت را هدف قرار داده است.

اکثر وب سایت ها برای این دو فاکتور بسیار مهم سئو اهمیت چندانی قائل نیستند و فقط سعی در ایجاد محتوا با تعداد بالا و بک لینک های بی کیفیت و انبوه هستند و این رفتار باعث افت ترافیک و رتبه این وب سایت ها بعد از الگوریتم Fred شد.

گوگل که معمولا با پنهان کاری نسبت به نحوه عملکرد الگوریتم های خودش معروف است، وجود الگریتم Fred را تایید کرده اما طبق معمول اطلاعات قابل اتکایی درباره آن منتشر نکرده و از آنجا که بهترین راه راه قانون و منطقی  هر فعالیتی می باشد طبق گفته گوگل الگریتم فرد فقط وب سایت هایی را هدف قرار می دهد که دستوالعمل های سرچ کنسول گوگل را نادیده گرفته باشند.

طبق بررسی های انجام شده بیشترین آسیب از جانب الگوریتم Fred  متوجه وب سایت های کپی کار و وب سایت هایی که با ایجاد بک لینک های نا مرتبط و بی کیفیت که قصد فریب دادن گوگل را دارند بوده است.

اگر وب سایت شما هم از جانب الگوریتم Fred  آسیب دیده و دچار افت رتبه شده است و یا بیم این را دارید که در بروز رسانی های بعدی الگوریتم Fred شما هم با مشکلات بیان شده روبه رو شوید مطالعه و اجرای موارد زیر را به شما توصیه میکنم فراموش نکنید که با اجرای موارد زیر جایگاه خود را به دست آورید.

بررسی گوگل آنالیتیک وب سایت

در ابتدا نگاهی به گوگل آنالیتیک وب سایت خود بیاندازید. بررسی کنید که آیا بین تاریخ ۵ تا ۲۰ مارچ  ترافیک سایت شما کاهش پیدا کرده است و رتبه وب سایت شما در کلمات کلیدی مد نظرتان افت داشته است؟اگ با هیچ یک از موارد فوق روبه رو نشده اید مشخص می شود که مورد هدف الگوریتم fred قرار نگرفته اید ، اما اگر با موارد ذکر شده روبه رو شده اید ادامه این مقاله می تواند وب سایت شما را نجات دهد.

شناسایی محتوای وب سایت

در مرحله بعد تمامی مطالب وب سایت را بررسی کنید و مطالب کپی و بی کیفیت را از مطالب با کیفیت جدا کنید.

تحلیل محتوای وب سایت

حال محتوای قدیمی و بی کیفیت وب سایت را که در مرحله قبل شناسایی کرده اید را با کلماتی که در آنها با افت روبه رو شده اید تطبیق دهید.

بازنویسی محتوای وب سایت

در این مرحله محتویات بی کیفیتی را که با کلمات دچار افت شده تطبیق داده اید را باز نویسی کنید ، دوباره نوشتن کل محتوا ، ویرایش بخشی از آن ، بومی سازی بیشتر برای وب سایت ، و اضافه نمودن تصاویر جدید با عنوان های مرتبط.

بررسی بک لینک ها

در این مرحله بر روی سئو خارجی متمرکز می شویم بک لینک های اسپم ، بی کیفیت ، و نا مرتبط و غیر طبیعی را که به وب سایت شما داه شده است را  شناسایی کنید و اقدام به حذف این لینک ها مخرب کنید.

الگوریتم Fred و محتوای وب سایت

طبیعی عمل کنید الگوریتم Fred وب سایت هایی که با تکرار بیش از حد یک کلمه کلیدی قصد فریب دادن گوگل را دارند رابطه و برخورد خوبی نخواهد داشت، از نوشتن محتوا های کوتاه و بی ارزش خود داری کنید، تبلیغات بیش از حد را از برنامه درآمد زایی وب سایتتان حذف کنید ، فراموش نکنید تبلیغات بیش از حد وب سایت شما را کند می کند.

بک لینک نخرید (اما بخرید)

ایجاد بک لینک های با کیفیت جهت ارتقاء رتبه وب سایت امر اجتناب نا پذیر است و مدیران وب سایت برای انجام این امر مهم مجبور به خربد بک لینک هستند، اما به عنوان مثال  لینک تیپ تاپ وب را در هیچ کدام از وب سایت هایی که ارائه دهنده خدمات سئو  سایت هستند نمی توانید ببینید و برعکس و حتی با پرداخت هزینه هم چنین لیکی درج نخواهد شد، هیچ رقیبی نردبان پیشرفت رقیبت را نمی سازد ، پس در کجا بک لینک مرتبط و با کیفیت ایجاد کنیم:  مطالعه مقاله روش های ایجاد بک لینک با کیفیت را به شما پیشنهاد می کنم

اصلاح لینک های داخلی

تقریبا اکسر وب سایت ها محتوا های قدیمی و بی ازرش فراوانی دارند که این محتوا ها بی شک شامل بک لینک های خروجی بسیاری از وب سایت شما می شود تا لین محتواها بروز نشوند و این لینک ها بهینه نشوند تاثیر مخرب الگوریتم Fred در کنار شما خواهد بود و رتبه وب سایت شما ارتقاء پیدا نخواهد کرد.

در انتها یک راز و راهکار همیشگی و ۱۰۰ درصد تضمینی را بشما خواهم گفت تا همیشه از تاثیرات منفی الگوریتم های گوگل در امان باشد و هر روز بر کیفیت و رتبه وب سایت شما افزوده شود این راز مهم طبیعی عمل کردن است محتوای با  کیفیت ، بروز رسانی مستمر ، ایجاد لینک های با کیفیت و طبیعی رتبه شما را در گوگل گارانتی می کند.

ثبت دیدگاه

4 + 20 =