۱۰ نکته مهم برای استفاده و بازخورد بیشتر از سئو سایت (بخش سوم)

keyword-density

ا سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی وب سایت تیپ تاپ وب امروز با بخش سوم  مقالات ۱۰ نکته مهم برای استفاده و بازخورد بیشتر از سئو سایت در خدمت شما دوستان هستم با من محمد یاسین ویسی در ادامه این مقاله همراه باشید.

در بخش اول و دوم این مقاله به موارد زیر اشاره کردیم

نکته اول : استفاده هوشمندانه و بهینه کلمات کلیدی 

نکته دوم : استفاده و استفاده صحیح از  تگ  Title 

نکته سوم : استفاده صحیح از متا دیسکریپشن description

نکته چهارم :تولید محتوای داغ

در بخش سئوم قصد دارم

در مورد  چگالی کلمات کلیدی و استفاده صحیح و بهینه از تگ های عنوان h1,h2,h3,h4,h5,h6 با شما دوستان صحبت کنم.

در ادامه با من محمد یاسین ویسی همراه باشید.


مقاله پیشنهادی : تغییرات ناگهانی نتایج گوگل – نتایج گوگل می رقصند


نکته پنجم : چگالی کلمات کلیدی

اگر به تازگی با مبحث  خدمات سئو سایت آشنا شده‌اید قطعاً با این مورد رو به رو شده اید که موتور جستجوی گوگل به چه صورتی تشخیص می دهد که وب سایت شما و یا صفحات مختلف وب سایت شما را در چه کلمه کلیدی باید نمایش بدهد و به عبارت ساده تر گوگل از کجا می فهمند که شما میخواهید صفحات وب سایتتان در چه کلماتی کلیدی در نتایج گوگل یافت شود.

موضوع بالا به مختلفی بستگی دارد اما یمهمترین عامل تشخیص گوگل برای نمایش یک صفحه در یک عبارت کلیدی خاص چگالی  آن کلمه کلیدی در محتوای آن صفحه می باشد لازم به ذکر است عنوان صفحه توضیحات متا دیسکریپشن description با توجه به کلمه کلیدی انتخاب می شود.

به تعداد دفعات تکرار یک کلمه کلیدی در محتوای یک صفحه از سایت شما چگالی  کلمه کلیدی گفته می شود.

به عنوان مثال اگر شما می خواهید در کلمه کلیدی  تورهای نوروز ۹۷ در نتایج موتور جستجوی گوگل قرار بگیرید و محتوای صفحه مورد نظر ۵۰۰ کاراکتر باشد اگر شما به تعداد ۵ بار کلمه تورهای نوروز ۹۷ در محتوای صفحه مورد نظر سایتتان تکرار کنید چگالی کلمه کلیدی مد نظر برابر می شود با یک درصد

بهتر است چگالی کلمات کلیدی چند درصد باشد

بهترین درصد برای چگالی کلمات کلیدی در محتوا عددی بین ۱ تا ۳ درصد میباشد توجه داشته باشید که دقیقترین عدد برای درصد کلمات کلیدی با توجه به بررسی رفتار رقبا می باشد. و این عدد در هر کلمه کلید متفاوت می باشد. اما یک حد استانداد دارد.

  • اگر در استفاده از چگالی کلمات صرفه جویی کنید احتمال اینکه گوگل وب سایت شما را در آن کلمه کلیدی شناسایی نکند و یا در رتبه‌ی پایین قرار دهد بسیار است.
  • اگر بیش از اندازه  و به صورت غیر طبیعی از یک کلمه کلیدی استفاده کنید  احتمال جریمه و یا قرار گرفتن در رتبه های پایین در انتظار شما خواهد بود.

نکته ششم : استفاده صحیح و بهینه از تگ های عنوان h1,h2,h3,h4,h5,h6 در محتوا

تگ های عنوان همانطوری که از نامشان پیداست برای نمایش عنوان های محتوا به کار میرود.

با اهمیت ترین  عنوان h1 می باشد و به ترتیب کم اهمیت ترین عنوان h6 می باشد


مقاله پیشنهادی : چگونه در صفحه اول گوگل باشیم


تگ های عنوان به صورت پیش فرض از محتوای صفحه بارز تر با فونت بزرگتر هستند

اگر بخواهیم دلیل استفاده از تگ های عنوان را توضیح بدهیم می توانیم به

  1. تاثیر بصری استفاده از تگ های عنوان
  2. نقش در بهینه سازی و سئو سایت

اشاره کنیم

تاثیر بصری استفاده از تگ های عنوان

در نظر بگیرید شما می خواهید بخشی از محتوای صفحه مورد نظر را به صورت خاص بزرگتر و برجسته نمایش بدهید تا حتما توسط بازدیدکنندگان دیده شود با استفاده از تگ های عنوان شما به سادگی می توانید به این هدف دست پیدا کند

نقش در بهینه سازی و سئو

با انتخاب کلمه کلیدی اصلی محتوای صفحه به عنوان یک از عنوان های h1 ,h2 به خزنده های گوگل این پیغام را می رسانید چه کلمه ای برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که شاید در کناره چگالی کلمه کلیدی محتوای صفحه مورد نظر کلمات دیگری هم باشند که چگالی بالایی داشته باشد با استفاده از تگ های عنوان شما به گوگل این پیغام را می رسانید که مهم ترین کلمه شما در این صفحه کدام کلمه است.

امیدوار هستم این مقاله آموزشی برای شما دوستان عزیز مفید باشد

شاد و سرزنده باشید

 

ثبت دیدگاه

نه − دو =